70 درصد جایگاههای سوخت چهارمحال و بخیتاری درجه ممتاز دارند

70 درصد مجاری عرضه سوخت استان چهارمحال و بختیاری رتبه ممتاز را به خود اختصاص داده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به دستورعملهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی ارتقای کیفی مجاری عرضه سوخت، بازدیدهای منظم دوره ای و پایشهای مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

مجتبی سرداری اظهار کرد: اطلاعات حاصل از ارزیابیهای فنی کارشناسان این مجموعه در خصوص جایگاههای عرضه سوخت نشان می دهد، بیش از 70 درصد آنها به لحاظ کمی و کیفی با در نظر گرفتن مواردی مانند ایمنی، امکانات و تجهیزات فنی و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان، رتبه ممتاز را به خود اختصاص    داده اند.

وی با بیان این که در ارزیابیها، جایگاههای سوخت از درجه ممتاز تا درجه یک، درجه 2 و درجه 3 رتبه بندی می شوند، تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابیها که در 6 ماهه دوم پارسال و نیمه نخست امسال انجام شد، 17 درصد جایگاههای این منطقه نیز درجه یک شناخته شدند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، بر پایه همین ارزیابیها، هیچ جایگاهی در این منطقه درجه سه نیست.

سرداری تاکید کرد:ارتقای کیفی جایگاههای سوخت منطقه چهار محال و بختیاری حاصل تلاش جایگاهداران با مجموعه پخش فرآورده های نفتی این منطقه است.

سرداری اظهار کرد: هم اکنون 45 جایگاه سوخت در استان چهار محال و بختیاری فعالیت می کنند.

وی همچنین درباره چگونگی بازدید کنترل کیفی جایگاههای سوخت نیز گفت: بازدید کیفی جایگاههای سوخت منطقه چهارمحال و بختیاری به صورت واگذاری حجمی به بخش خصوصی انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بخیتاری با بیان این که بازدیدهای کنترل کیفیت به صورت حجمی، از آذرماه پارسال انجام     می شود، تصریح کرد: در پی این واگذاریها، کنترل کیفیت فرآورده های نفتی در جایگاههای سوخت 50 درصد افزایش یافته که در ارائه کیفیت خدمات جایگاهداران به مشتریان، تایثری بسزایی داشته است.

کد خبر 246263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =