مصاف نفتیها با پایتخت نشینان !

دوتیم نفت آبادان و مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاههای ایران باید با تیمهای تهرانی بازی کنند که در این میان بازی نفت مسجد سلیمان با پیکان صدرنشین سخت تراز نفت آبادان است .

 به گزارش خبرنگار شانا ، هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال عصر روز جمعه با برگزاری 10 دیدار آغاز خواهد شد. دراین هفته، تیم صدرنشین پیکان میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. شاگردان علیرضا مرزبان توانسته‌اند در 3 هفته گذشته با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. پیکانی‌ها که لیگ را خوب شروع کرده‌اند به دنبال تداوم صدرنشینی خود و حفظ جایگاه خود هستند. در طرف مقابل، نفت مسجدسلیمان با حافظی تنها 2 امتیاز از 9 امتیاز ممکن کسب کرده است و در رده هفدهم قرار دارد. نفتیها برای فرار از ته جدول باید 3 امتیاز خانگی را کسب کنند که کار بسیار سختی است.

نفت آبادان دیگر تیم نفتی حاضردراین رقابتها روزجمعه میهمان تیم پارسه، دیگر تیم تهرانی است . شاگردان کارلوس مانوئل که با تساوی خانگی در هفته گذشته از جمع صدرنشینان دور شدند به دنبال این هستند تا با پیروزی در تهران مقابل تیم قعرنشین  پارسه دوباره به کورس برگردند. نفت آبادان هم اکنون با 5 امتیاز در رتبه ششم قراردارد.

برنامه بازیهای هفته چهارم لیگ دسته یک به شرح زیر است:

جمعه 13 شهریورماه

پارسه تهران - نفت آبادان؛ ساعت 17 و 15 دقیقه ـ  ورزشگاه نوبنیاد

نفت مسجدسلیمان - پیکان؛ ساعت 17 و 30 دقیقه ورزشگاه شهید بهنام محمدی

 

کد خبر 246267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =