۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
  • کد خبر: 246280
انتشار «توسعه صنعت نفت» از سرگرفته شد

نخستین شماره دوره جدید نشریه تحلیلی، خبری، آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی توسعه صنعت نفت منتشر شد.

به گزارش شانا، نشریه توسعه نفت، شکل و شمایل و فرم تازه ای به خود گرفته است که این تحول، بی ارتباط با تغییر فضای کلی صنعت نفت و کشور نیست که مقدمات یک تحول بزرگ اقتصادی در دوران پساتحریم تدارک دیده شود.

در این نشریه آمده: ارتقای شکل و فرم نشریه به مجله ای تمام ژورنالیستی فقط یک سلیقه نیست. معتقدیم در دوران تازه صنعت و کشور، نظارت رسانه ای یک ضرورت و الزامی مهم است؛ نظارتی که غیر از رصدکردن و اطلاع رسانی نیازمند به چالش کشیدن برنامه ها و سیاستهای انرژی کشور است، نه تنها سیاستهای کشور که ایده ها و تحلیلهای صاحب نظران و تأثیرگذاران.

براساس این گزارش،نشریه توسعه نفت در قالب و رویکرد تازه اش به هر مقوله نخست نگاه ژورنالیستی و اطلاع رسانی دارد و سپس ترویج و تأکید نظریات کارشناسی.

نشریه توسعه نفت در نخستین شماره دوره جدید به موضوعاتی مانند دوران پساتحریم در نفت، قراردادهای جدید نفتی، حضور شرکتهای خارجی در پروژه های نفت و گاز، پایان تحریم ایران و آثار آن بر بازار گاز طبیعی و توافق هسته ای و افقهای نو در صنعت نفت اشاره می کند.

صادرات نفت ایران در دوران پساتحریم، نشیب و فرازهای ملی شدن صنعت نفت، یارانه انرژی، صنعت پالایش و چشم انداز بازارهای انرژی نیز از دیگر موضوعاتی است که در این نشریه آمده است.

توسعه نفت به صاحب امتیازی علی صادقی ، مدیرمسئولی مجتبی کریمی و سردبیری مهدی افشارنیک منتشر شده است.

کد خبر 246280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =