حفظ جایگاه دومین تولید کننده محصولات پتروشیمی در خاورمیانه

مدیر برنامه ریزی شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس گفت: بر اساس آخرین رتبه بندی موسسه بین المللی ICIS همچنان عنوان دومین شرکت برتر پتروشیمی خاورمیانه را در اختیار داریم.

رسول اشرف زاده در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: بر اساس آخرین رتبه بندی موسسه بین المللی ICIS شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس توانست با 9 پله صعود نسبت به پارسال در ارزیابی سال 2014 این موسسه در رتبه 44 برترین شرکتهای پتروشیمی جهان قرار گیرد.

وی افزود: در ارزیابی این موسسه، هلدینگ خلیج فارس همچنان عنوان دومین شرکت برتر پتروشیمی خاورمیانه را در اختیار دارد.

به گزارش شانا، عادل نژادسلیم، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در نامه ای خطاب به عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی این موفقیت ارزشمند را به وی و همه کارکنان صنعت پتروشیمی تبریک گفت.

در بخشی از نامه وی خطاب به مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر این نکته تاکید شده که " امید است با تلاش و کوشش همیشگی همکاران، همزمان با حفظ این دستاورد مهم فصل نوینی برای آینده رو به رشد و موفقیت روزافزون صنعت پتروشیمی ایران در جهان رقم زده شود.

در ارزیابی موسسه  (INDEPENDENT CHEMICAL INFORMATION SERVICES) میزان فروش، افزایش سود و افزایش سرمایه به عنوان ملاکهای اصلی گزینش این شرکت بزرگ ایرانی در میان یکصد شرکت برتر صنعت پتروشیمی جهان اعلام شده است.

هلدینگ خلیج فارس در سال 2014 با رقم 9956 میلیون دلار فروش عملکرد بسیار مثبت و موفقی را از خود به جای گذاشت و توانست افتخار آفرینی خود را در میان شرکتهای برتر پتروشیمی جهان تداوم و بهبود ببخشد.

 

کد خبر 246561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =