وظایف کادر خدمات پزشکی شرکت حفاری از اهمیت ویژه برخوردار است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران وظایف کادر خدمات پزشکی این شرکت را بسیار سنگین و با اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار شانا، حیدر بهمنی در نشست با کارکنان بخش خدمات درمانی شرکت، گفت: این مجموعه با سلامت کارکنان سر و کار دارد و سلامت کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، عامل رشد و اعتلای کار است.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و ارائه خدمات درمانی در دستیابی به اهداف شرکت براساس استانداردهای تعریف شده از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، توجه به آموزش را در بخشهای مختلف، از اولویتهای شرکت  عنوان کرد.

بهمنی با معرفی رحیم کردونی به عنوان سرپرست جدید خدمات پزشکی شرکت از خدمات ارزنده دکتر ابوالفتحی در دوره مسئولیت این بخش قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، از سرپرست جدید خدمات پزشکی خواست تا آموزش و انتقال تجارب به نیروهای جوان شرکت را سرفصل برنامه های خود قرار دهد.

وی با اشاره به استقرار کادر پزشکی مجرب بر روی همه دستگاههای حفاری و مسئولیت سنگین پزشکان مستقر در موقعیت دکلها، گفت: در شرکت ملی حفاری ایران همه با عشق کار می کنند و همدلی میان مجموعه کارکنان، موفقیت روز افزون این شرکت را در پی داشته است.

بهمنی در پایان، ارائه هر چه مطلوبتر خدمات پزشکی به کارکنان در مناطق عملیاتی، روز آمد کردن تجهیزات و امکانات پزشکی، ارتقای کیفیت خدمات و توجه ویژه به کادر درمانی مستقر در موقعیت دستگاههای حفاری را مورد تاکید قرار داد.


کد خبر 247081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =