فینال جام حذفی فوتبال در استادیوم ورزشی نفت خرمشهر برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان با اشاره به برگزاری فینال جام حذفی فوتبال در استادیوم ورزشی نفت خرمشهر گفت: بودجه احداث این مجموعه ورزشی از محل اعتبارات عمرانی شرکت نفت وگاز اروندان تامین شده است.

به گزارش شانا، سلطان کمالی با بیان این مطلب تصریح کرد: هم اکنون ساخت استادیوم ورزشی نفت خرمشهر در مراحل تکمیلی است و نخستین بار فینال جام حذفی فوتبال کشور در این استادیوم برگزار می‌شود. 

استادیوم ورزشی نفت خرمشهر با ظرفیت 15 هزار نفر و مطابق با استانداردهای فیفا در زمینی به وسعت 140 هزار مترمربع (۱۴ هکتار) در ابتدای جاده خرمشهر – اهواز ساخته شده است. 

این استادیوم مجهز به همه تجهیزات و امکانات و سالنهای مجزا، جایگاه ویژه خبرنگاران و مقامات، دوربین مداربسته، پیست دو و میدانی (تارتان)، اتاق تست دوپینگ، بخش اورژانس، بورد نمایش امتیازات (score board) و پارکینگ عمومی به وسعت 25 هزار مترمربع بوده و یکی از طرحهای عمرانی شرکت نفت و گاز اروندان است که برای ارتقای سطح سلامت، شادابی و ورزش مردم و جوانان خرمشهر ساخته شده است.

 کمالی افزود: انجام مسابقاتی در این سطح بویژه مسابقات بین تیمهای ایرانی و دیگر کشورها در خرمشهر با توجه به رعایت استانداردهای مورد تایید فیفا در ساخت استادیوم، علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم، مواهب زیادی برای مردم خرمشهر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان، وی تصریح کرد: حضور تیمهای بزرگ و خارجی، سطح توقع از مسئولان شهری را بالا خواهد برد و براین اساس هتلهای باکیفیت، خیابانها و تفریحگاههای خوب، سالنهای غذاخوری مناسب، فروشگاههای سطح بالا و ... حداقل انتظاری است که باید مسئولان و مردم خرمشهر داشته باشند.

کد خبر 247394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =