روابط با کشورها براساس همکاری برد – برد است

وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: سیاست ما در روابط با کشورها براساس همکاریهای برد – برد و بلند مدت است.

به گزارش شانا، محمدرضا نعمت زاده در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی انگلیس با بیان این که خواست دولت برای همکاریهای بین المللی بر پایه سرمایه گذاری است، افزود: سیاست ما در روابط با کشورها براساس همکاریهای برد – برد و بلند مدت است.

وی گفت: بخش بالادستی نفت و گاز، تحقیق و توسعه، ‌بازاریابی، صادرات و سرمایه گذاری، بخشهای مختلف صنعت، معدن و تجارت می تواند زمینه های همکاریهای مشترک بین دو کشور باشد.

نعمت زاده با بیان این که ما خواستار تدوین نقشه راه برای استفاده از ظرفیتها و همکاریهای دو کشور هستیم، افزود: فهرست 328 اولویت سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنعت، معدن و تجارت معرفی شده اند که می توان در این زمینه ها همکاری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نعمت زاده با اشاره به حجم تجارت میان دو کشور افزود: امیدواریم پس از رفع تحریمها شاهد افزایش حجم مبادلات و همکاریها بین دو کشور باشیم.

ریچارد دالتون، رئیس اتاق بازرگانی انگلیس نیز در این دیدار با اشاره به تعاملات دو کشور از آماده سازی برنامه ای برای ارتباط تجاری و بازرگانی و صنعتی خبر داد و گفت: ما علاقمندیم روش معاملات در هر دو طرف واضح، قابل فهم و طبق مقررات باشد.

وی با اشاره به مشکلات ویزا برای تجار و بازرگانان افزود: امیدواریم در آینده روند دریافت ویزا برای دو کشور تسهیل شود.

کد خبر 247881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =