صادرات بیش از 43 میلیون دلار محصول در 6 ماه نخست امسال

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با بیان این که 70 درصد تولیدات پتروشیمی اصفهان صادراتی است ،گفت: ارزش کل محموله های صادراتی از ابتدای سال 43 میلیون و 168 هزار و یک دلار بوده است.

به گزارش شانا، حمید ستوده فر اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش یکی از طرح هایی است که در واحد پژوهش، تحقیق و توسعه پتروشیمی اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا زنجیره تولید در این واحد تکمیل شود .

وی اضافه کرد: یکی از طرح های توسعه ای در پالایشگاه اصفهان که از گذشته دنبال می شده است تبدیل  اورتوزایلین به انیدریک فتالیک است و درحال حاضر به دنبال آن هستیم تا انیدریک فتالیک نیز تبدیل به موادی شود که ارزش افزوده بالاتری داشته باشد و در عین حال زنجیره تولید را نیز تکمیل کند .

ستوده فر اظهار کرد: همچنین طرحی در دست است تا بر روی سایر محصولات نیز تغییراتی انجام شود و ضمن تکمیل زنجیره ارزش افزوده در این واحد صادرات افزایش یافته و از خام فروشی نیز جلوگیری شود.

مدیرعامل پتروشیمی اصفهان با اشاره به صادرات تولوئن به هند خاطرنشان کرد: محصول کارازایلین این واحد پتروشیمی به چین صادر می شود و برنامه ای در دست است تا با تبدیل این محصولات به مواد دیگر زنجیره ارزش را در این واحد پتروشیمی افزایش داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، ستوده فر با بیان این که تکمیل زنجیره تولید در واحد پتروشیمی اصفهان در دستور کار قرار گرفته است ، عنوان کرد: تکمیل زنجیره ارزش از جمله طرحهایی است که از گذشته در این واحد تولیدی دنبال شده و طرحهای جدیدی نیز به این منظور در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 248013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =