ارائه بیش از 3800 مورد خدمات فنی به چاههای در حال بهره برداری

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از ارائه 3 هزار و 833 مورد خدمات فنی مرتبط با صنعت حفاری به دکلهای حفاری و چاههای در حال تولید نفت وگاز در نیمه نخست سال از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، جهانگیر شجاعی گفت: این شرکت، همسو با عملیات حفاری چاههای نفت و گاز در بخش خدمات فنی، با اتکا به توانمندیهای متخصصان و کارشناسان باتجربه خود، توانایی ارائه افزون بر 20 نوع خدمات فنی و مهندسی را دارد.

وی افزود: از جمله این خدمات، حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی (UBD)، کاربست لوله مغزی سیار، سیمانکاری، اسیدکاری گسترده و ویژه، آزمایش چاه با ساق مته و ابزار ویژه، تزریق پذیری، لوله گذاری چاه، نصب آویزه و آزمایش بهره وری چاه است که در زمان حفاری و تکمیل چاه و یا تعمیر چاههای در حال تولید انجام می شود.

شجاعی با اشاره به خدمات ارائه شده به شرکتهای متقاضی در بخشهای خشکی و دریایی مناطق نفتخیز کشور، تصریح کرد: این خدمات متنوع و دارای تخصصهای خاص است و نقش اساسی در روند حفاری، تکمیل و تعمیر چاهها دارد.

مدیرخدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال 237 مورد عملیات تعمیر چاه با به کارگیری لوله مغزی سیار که  جایگزین مناسبی برای دکل حفاری سبک محسوب می شود در گستره فعالیت شرکتهای بهره برداری نفتی انجام شد.

وی افزود: انجام 2 هزار و 476 مورد عملیات سیمانکاری و انگیزش چاه، 433 مورد آزمایش چاه با ساق مته، 633 مورد لوله گذاری چاه و نصب آویزه، 6 عملیات ویژه و کامل حفاری زیر فشار تعادل به متراژ 725 متر و 8 هزار و 297 متر حفاری با هوا  از جمله شاخصهای خدمات فنی ارائه شده در 6 ماه نخست امسال است که با تلاش مستمر کارکنان این مدیریت با موفقیت صورت پذیرفت.
کد خبر 248026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =