شمسایی:‌   13 فینال دیگر در پیش داریم

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی عقیده دارد قهرمانی نیم فصل پایان کار نیست و به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند برای همین آنها 13 فینال دیگر پیش رو دارند.

وحید شمسایی در گفتگویی با خبرنگار شانا در خصوص  قهرمانی نیم‌فصل نخست رقابتهای لیگ برتر فوتسال و نیز ادامه راه و تیم ملی گفت : جای تبریک دارد که فوتسال ما هر ساله سخت‌تر می‌شود و این نشان می‌دهد که در این رشته چقدر استعداد داریم . نیم‌فصل نخست شرائط بسیار سختی را داشتیم و خدا را شکر با موفقیت به پایان رسید.

با توجه به این که ما در جام باشگاههای آسیا حضور داشتیم تمرینات خود را زودتر آغاز کردیم و این موضوع از این لحاظ برای ما خوب بود که آماده شده بودیم و از یک لحاظ به ضرر ما بود زیرا تعداد بازیهایمان بیشتر بود. به هر حال شاهنامه آخرش خوش است؛ ما 13 فینال دیگر در پیش داریم و باید با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی بازیکن تیم فوتبال تأسیسات در خصوص دلایل عدم حضورش در تیم ملی گفت :‌ من سه سال پیش که در بهترین شرائط حضور داشتم به تیم ملی دعوت نشدم و جام جهانی را از دست دادم. حالا از آن اتفاق سه سال می‌گذرد و به هرحال مربیان تیم ملی و بازیکنان در کنار یکدیگر در این مدت کار کرده‌اند. از ناظم الشریعه تشکر می‌کنم اما در پاسخ به او گفتم که اگر بخواهم تأسیسات را رها کنم در همان زمان که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من داده شد با منوچهری صحبت می‌کردم و از این تیم جدا می‌شدم اما من به اصل و اصول خود پایبندم و کاری که شروع کرده‌ام تا پایان پیش می‌برم و حداقل تا 18دیماه نمی‌توانم در تیم ملی حاضر شوم و پس از آن باید در خصوص رفتن یا نرفتنم فکر کنم.

به هر حال برای تیم ملی و دوستان خود از جمله ناظم‌الشریعه، علی صانعی، هاشم‌زاده و فراشی آرزوی موفقیت می‌کنم و هرکاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم تا تیم ملی بتواند موفق باشد.

کد خبر 248034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =