گازرسانی به 2 شهر مرزی کرمانشاه به روش سی ان جی

گازرسانی به شهرهای مرزی نوسود و نودشه در استان کرمانشاه به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن به روش سی ان جی اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که هم اکنون از 30 شهر استان 24 شهر به شبکه سراسری گاز متصل است، اظهار کرد: گازرسانی به شش شهر باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد.

حمید فانی با بیان این که پروژه گازرسانی به شهر باینگان با 70 درصد پیشرفت در جریان است، افزود: گازرسانی به شهرهای مرزی نوسود و نودشه که از نظر موقعیت محیطی (توپوگرافی) در منطقه ای کوهستانی و سخت گذر قرار دارند به روش سی ان جی انجام می شود و این طرح هم اکنون در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهرهای ازگله، حمیل و ریجاب نیز در دستور کار قرار دارد و هم اکنون مطالعاتی با هدف بررسی نحوه گازرسانی به این شهرها در حال اجراست.

به گفته وی، در حال حاضر 96 درصد جمعیت شهری و 41 درصد جمعیت روستایی استان در قالب 24 شهر و 433 روستا تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند و با اجرای پروژه های جدید گازرسانی این مقدار به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

گازرسانی به 500 روستای مصوب سفر مقام معظم رهبری تا سال 95

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: در این سفر، پروژه گازرسانی به 500 روستای سطح استان مصوب شد که تاکنون به 207 روستا گازرسانی شده است.

فانی اعلام کرد: گازرسانی به 268 روستای باقیمانده نیز در دست اجراست و بر اساس برنامه زمان بندی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 248042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =