زمینه حضور سازندگان داخلی در منطقه ویژه پارس فراهم شد

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در نشست امضای تفاهمنامه منطقه ویژه پارس و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران از زمینه سازی به منظور حضور سازندگان داخلی در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری منطقه ویژه پارس و ستصا، افزود: امضای این تفاهمنامه یک آغاز برای حضور مثبت و سازنده تولیدکنندگان داخلی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و دفتر سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در منطقه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: شرائطی را فراهم کرده‌ایم که سازندگان به منطقه آمده و محصولات و تولیدات خود را ارائه دهند؛ ضمن این‌که شرائط ارتباط میان تولیدکنندگان داخلی با فعالان منطقه نیز فراهم خواهد شد. 

وی با اشاره به مراحل ساخت و توسعه با توجه به دوران پساتحریم، ادامه داد: براین اساس بازار قابل توجهی برای تولیدکنندگان در پیش روست که باید از ظرفیتهای تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم.

محمدحسین بصیری، عضو هیئت‌مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران نیز در این نشست با قدردانی از همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای ایجاد شرائط فعالیت این انجمن در منطقه ویژه پارس، گفت: حضور در منطقه می‌تواند حمایت از تولیدات داخلی را تحقق بخشد.

وی با بیان این‌که بیش از 150 شرکت دولتی، نیمه دولتی و خصوصی در انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: این شرکتها دارای توانمندی بالایی هستند که می‌توانند نیازهای صنعت را تامین کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران ادامه داد: فعالان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند و ما نیز به دنبال ارائه خدمات هستیم، بنابراین ایجاد دفتر در منطقه ویژه پارس فضای مناسبی را برای ایجاد تعامل و همکاری فراهم می‌کند.

کد خبر 248045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =