پیشرف 85 درصدی تعمیرات اساسی در بزرگترین تولیدکننده گاز خشکی

مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از پیشرفت 85 درصدی تعمیرات اساسی این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده گاز خشکی خبر داد.

سید ابوالحسن محمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی شانا به استان فارس با اشاره به تحقق تولید تکلیفی 101 درصدی در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال تعمیرات اساسی تاسیسات روزمینی این شرکت با کمترین میزان قطع تولید انجام شده است.

وی افزود: امسال تاکنون بیش از 118 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در حوزه تعمیرات اساسی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان این ماه  تعمیرات اساسی این شرکت برای آمادگی تولید در فصل سرما به پایان برسد.

محمدی تعمیر 24 کیلومتر خط لوله، 270 کیلومتر خط انتقال نیرو، 415 دستگاه شیر آلات، 91 سیستم کنترل، 41 مخزن، 18 کمپرسور هوا، 12 پمپ، 3 توربین گازی و یک کمپرسور گازی را از مهمترین اقدامهای صورت گرفته بخش فنی شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

به گزارش شانا، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از سه شرکت زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که نزدیک به 40 درصد از گاز کشور را تولید می کند. این شرکت دارای پنج منطقه عملیاتی به نامهای نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون و گشوی جنوبی است.

کد خبر 248048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =