شاگردان منصوریان  به دنبال نخستین برد فصل

تیم فوتبال نفت تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه تختی به مصاف تیم دیانای باقرشهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار شانا ، تیم فوتبال نفت تهران در لیگ برتر این فصل هنوز هیچ بردی نداشته و برعکس فصل گذشته نتایج به نسبت ضعیفی کسب کرده است. شاگردان منصوریان با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند تا ناکام بزرگ فصل تا این جای کار باشند. آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانستند به مرحله یک چهارم صعود کنند.

حالا با این اوصاف جام حذفی برای تیم نفت روز جمعه آغاز می‌شود و زردپوشان نفتی به مصاف تیم ناشناخته دیانای باقرشهر خواهند رفت. حریفی که هیچ ادعایی ندارد و بیشتر برای کسب تجربه وارد رقابتهای جام حذفی شده است. بنابراین می‌توان نخستین برد را برای تیم علیرضا منصوریان در این مسابقه پیش بینی کرد. هرچند که دیدارهای جام حذفی مکانیسم خود را دارد.

هیچکس حذف نفت را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل یک تیم گمنام باور ندارد با این حال اگر شاگردان منصوریان بخواهند خود را از پیش برنده بدانند ممکن است گرفتار شگفتی شوند و ناکامی آنها در این فصل تکمیل شود. منصوریان و شاگردانش اما به دنبال نخستین برد در این فصل هستند حتی اگر این پیروزی مقابل یک تیم گمنام و در جام حذفی باشد.

دیدار نفت تهران و دیانای باقرشهر روز جمعه ساعت 16 در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و  برنده این مسابقه در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم پدیده برود.

 

کد خبر 248050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =