حضور شرکتهای توانمند خارجی در مدیریت HSE سکوها ضروری است

رئیس HSE شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به برنامه ریزی این شرکت برای استقرار سیستم مدیریت HSE در سکوی ابوذر گفت: با توجه به این که HSE یک مقوله وارداتی است، باید صفر تا صد مدیریت HSE را در سکو به صورت پایلوت به شرکتی خارجی و توانمند واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، ایمان شیریان پور روز گذشته (14 مهرماه) در آیین بزرگداشت روز ایمنی، بهداشت و محیط زیست که در شرکت نفت فلات قاره ایران برگزار شد، پیشنهاد کرد که در پروژه نوسازی سکوی ابوذر، یک شرکت توانمند خارجی به عنوان پیمانکار به منظور استقرار سیستم مدیریت HSE در این سکو انتخاب شود.

وی در خصوص این پیشنهاد به خبرنگار ما گفت: با توجه به این که HSE یک مقوله وارداتی است، باید صفر تا صد مدیریت HSE را در سکو به صورت پایلوت به شرکتی خارجی و توانمند واگذار کرد.  

شیریان پور تصریح کرد: براساس برنامه‌ای که شرکت DNV نروژ پیش از این به ما ارائه کرده بود، شاخصهای لازم برای استقرار سیستم مدیریت HSE در کلاس جهانی شامل مدیریت ریسک، مدیریت بحران،‌ تعهد مدیران ارشد سازمان، طرح واکنش در شرائط اضطراری، مدیریت HSE پیمانکاران، بازخوانی و درس‌آموزی از حوادث و سیستمهای تعمیرات پیشگیرانه است که ما در این شاخصها ما نسبت به شرکتهای مطرح بین‌المللی امتیاز خوبی نداریم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 248052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =