ایمن سازی خط لوله سوم سراسری انتقال گاز انجام شد

امکان انتقال پایدار و ایمن گاز از طریق خط لوله 56 اینچ سوم سراسری با رفع نشتی در محل کیلومتر 500+14 این خط لوله فراهم شد.

به گزارش شانا، مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز گفت: باتوجه به بررسیهای کارشناسان منطقه و شناسایی محل نشت گاز از خط لوله سوم سراسری، طبق برنامه ریزی قبلی و با هماهنگی دیسپچینگ ملی گاز ایران و مدیریت هماهنگی عملیات، نیروهای عملیاتی برای اجرای این پروژه به محل اعزام و نشتی ایجاد شده را مهار کردند.

علی نصیحت کن افزود: اجرای این عملیات در محل کیلومتر 500+14 خط لوله 56 اینچ سوم سراسری انتقال گاز در محدوده روستای شیرینو از توابع شهرستان عسلویه انجام شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات پس از حفاری در محل شناسایی شده، مراحل برشکاری لوله معیوب انجام و دو شاخه لوله 56 اینچ نصب و در ادامه با انجام عملیات جوشکاری و رادیوگرافی خط لوله یادشده آماده تزریق و انتقال ایمن گاز شد.

به گفته نصیحت کن، هدف از انجام این عملیات، افزایش ضریب ایمنی خط لوله سوم سراسری انتقال گاز و جلوگیری از هدررفت این سوخت پاک بوده است.

مدیر منطقه 10 عملیات انتقال گاز تاکید کرد: این پروژه از جمله فعالیتهای کارکنان متعهد این منطقه برای ارتقای قابلیت اطمینان خطوط لوله سراسری انتقال گاز است.

کد خبر 248064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =