شهرستان "لالی" به شبکه سراسری گاز پیوست

شهرستان لالی در استان خوزستان با تزریق گاز و راه اندازی خط لوله 20 اینچ از سوی منطقه یک عملیات انتقال گاز به شبکه سراسری گاز متصل شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز به خبرنگار شانا گفت: با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده شرکت ملی گاز ایران و طی هماهنگی های انجام شده با شرکت گاز استان خوزستان، عملیات راه اندازی و تزریق گاز خط لوله 20 اینچ شهرستان لالی در اوایل مهرماه امسال از سوی کارکنان حوزه معاونت عملیات خطوط لوله منطقه یک عملیات انتقال گاز و واحد بهره برداری خطوط لوله اهواز با موفقیت به پایان رسید.

عبدالحسین کوتکی افزود: پروژه خط لوله انتقال گاز 20 اینچ شهرستان لالی به طول 26 کیلومتر از انتهای خط لوله انتقال گاز گتوند انشعاب گرفته شده و دارای دو ایستگاه شیر بین راهی و یک ایستگاه گیرنده توپک در منطقه کنجدکار شهرستان لالی است.

وی اعلام کرد: با بهره برداری از خط لوله یادشده، شهرستان لالی به شبکه سراسری گاز پیوسته و گازرسانی به این شهرستان تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی آن خواهد داشت.

کوتکی با بیان این که شهرستان لالی با وسعت یکهزار و 400 کیلومتر مربع، از شهرهای بختیاری نشین استان خوزستان بوده و بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد، یادآور شد: این شهرستان از جنوب به شهرستان مسجدسلیمان از شرق و جنوب شرق به شهرستان اندیکا، از جنوب غربی به گتوند و از شمال و شمال غرب به سردشت دزفول محدود می شود.

کد خبر 248102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =