نفت واقعی را در هفته‌های آینده خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت که تیم او به روزهای خوب گذشته بازخواهد گشت.

به گزارش شانا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۵ ـ یک عصر جمعه تیمش مقابل دیانای باقرشهر در رقابتهای جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و حریفمان هم تیم قابل احترامی بود. ما هم اصلا به این فکر نکردیم که حریف را دست‌کم بگیریم و به همین دلیل با ترکیب اصلی وارد زمین شدیم. گرچه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم. هم ما خیلی خوب بازی کردیم و هم حریف عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: نکته جالب این بود که تیم دیانا دفاع محض را در دستور کارش قرار نداده بود و فکر می‌کنم با سیستم ۳-۳-۴ در زمین خیلی راحت بازی می‌کردند و یک گل بسیار زیبا نیز به ما زدند.

سرمربی تیم نفت تهران در این مورد که شرائط تیم نفت با سال گذشته متفاوت است و این تیم امتیازات کمتری را نسبت به پارسال کسب کرده، گفت: ما تنها سه امتیاز از فصل پیش عقب هستیم و یک بازی نیز کمتر انجام داده ایم؛ به هر حال چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا آنها هماهنگ شوند اما تیم ما به مرز آمادگی کامل رسیده و در هفته‌های آتی نفت واقعی را شاهد خواهیم بود. نفت امسال ۹ بازی بیشتر انجام داده و ۹ روز ریکاوری کمتر از دیگر تیمها داشته است.

منصوریان اظهار کرد: مسئله دیگری که قابل اشاره است این که ما سال گذشته ۴ مدعی قهرمانی داشتیم ولی امسال به غیر از دو تیم، همه تیمها برای قهرمانی و کسب سهمیه تلاش می کنند. ما نیز امسال تیم خوبی داریم و شکل واقعی نفت را از هفته‌های آتی شاهد خواهید بود.

وی در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیم نفت گفت: خوشحالم که روز گذشته سیدجلال حسینی برای تیم ملی گلزنی کرد و از طرفی دیگر نیز ارسلان مطهری برای تیم امید گل زد. ما از این نظر شرائط خوبی داریم و هر چه ملی‌پوشان ما بیشتر باشد تیم نفت احترام بیشتری دارد. در حال حاضر ما ۶ ملی‌پوش داریم و همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا تعداد آنها را به ۸ تا ۱۰ نفر برسانیم و افتخاری را ثبت کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد وضع علیرضا بیرانوند نیز گفت: بیرانوند یکی از ۲۳ بازیکن ماست و اگر اشتباهی مرتکب شده، کمیته انضباطی باشگاه در خصوص او تصمیم می‌گیرد، اما بیرانوند هم مانند دیگر بازیکنان ماست.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا از کی‌روش بابت دعوت بیرانوند ناراحت شده‌اید، گفت: اصلا این‌طور نبود، ما از قبل هماهنگی‌های لازم را برای دریافت ویزا انجام دادیم و با هماهنگی کامل بیرانوند به تیم ملی دعوت شد. برای ما منافع ملی و منافع باشگاه ارجح است.

وی در مورد همدلی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: درست است که استقلالی ها و پرسپولیسی‌ها برای هم کری می‌خوانند، اما در برخی مسائل با هم متحد هستند و رنگ میان آنها معنایی ندارد، همان‌طور که ما هم یک دوست و رفیق خوبمان را از دست دادیم.

منصوریان در پایان اظهار داشت: هادی نوروزی از نظر مالی چندان قوی نبود و کاری که باشگاهها می‌توانند برای او بکنند این است که مطالباتش را پرداخت کنند. در حال حاضر او از نفت و پرسپولیس مطالباتی دارد و امیدوارم باشگاهها این مسئله را در اولویت قرار دهند.این پول باید به همسر و فرزندانش پرداخت شود.

کد خبر 248114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =