چهارمین جایگاه سوخت ساحلی چابهار در "بریس" فعال شد

چهارمین جایگاه عرضه سوخت منطقه چابهار، فعالیت خود را با هدف سوخت رسانی به شناورهای صیادی، در لنگرگاه صیادی بریس آغاز کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به ضرورت احداث جایگاههای سوخت درلنگرگاههای ساحلی این منطقه و کار آمدی این مراکزعرضه سوخت،"بریس" چهارمین جایگاه بهره برداری شده به منظور خدمات رسانی به فعالان عرصه صیادی در منطقه چابهار است.

عبدالله گیتی منش گفت: پسابندر، کنارک و زرآباد، سه جایگاه ساحلی هستند که پیش از این فعال شده بودند و سوخت رسانی به شناورهای صیادی را در جنوب استان سیستان و بلوچستان انجام می دادند.

وی با بیان این که جایگاه ساحلی بریس در 88 کیلومتری شهرستان چابهار واقع شده است، تصریح کرد: ایجاد این جایگاه علاوه بر کاهش آلودگیهای زیست محیطی ناشی از تخلیه نفتکشها در جوار لنگرگاه بریس، موجب نظارت بیش از پیش بر سوخت رسانی و رضایتمندی صیادان می شود.

گیتی منش، اعتبار هزینه شده برای احداث جایگاه ساحلی بریس را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: زیرساختها، مخازن، محل عرضه و ساختمان اداری این جایگاه به وسیله بخش خصوصی احداث شده است.

به گفته وی، 120 فروند شناور صیادی در کلاس لنج و 430 فروند قایق صیادی، سوخت مورد نیاز خود را از طریق جایگاه ساحلی بریس تامین می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار تصریح کرد: با افتتاح چهارمین جایگاه ساحلی سوخت (بریس) در منطقه چابهار، 70 درصد شناورهای این منطقه سوخت مصرفی خود را از طریق جایگاههای ساحلی دریافت می کنند.

گیتی منش کاهش تردد صیادان را به جایگاههای سطح شهرستان چابهار و جلوگیری از دریافت فرآورده در "ظرف"  از آثار مثبت فعالیت جایگاه ساحلی بریس عنوان کرد.

کد خبر 248125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =