جام حذفی سر آغاز روزهای خوب

تیم فوتبال نفت تهران به رغم کسب نتایج بسیار خوب در فصل گذشته ، فصل جدید فوتبالی را بسیار ضعیف و دور از انتظار شروع کرد.

به گزارش خبرنگارشانا ، تیم فوتبال نفت تهران فصل جدید فوتبالی خود را با لیگ برتر باشگاههای ایران استارت زد که با تساوی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز همراه بود . نفتی ها در 3 هفته ابتدایی لیگ هیچ بردی کسب نکردند ، تا قدم در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.
شاگردان منصوریان درآسیا به دنبال نخستین پیروزی و جبران مافات بودند که آنجا نه تنها برنده نشدند بلکه نخستین شکست فصل خود را رقم زدند. شکست در دو بازی رفت و برگشت و حذف از آسیا باعث شد نفتی ها با قدرت به لیگ برگردند تا جبران مافات کنند ، اما تیم منصوریان تیم همیشگی نبود و روحیه برنده شدن نداشت.

یک تساوی و دوشکست درلیگ برتر باعث شد نفتیها در 8 بازی که در مجموع انجام دادند،کماکان بدون برد باقی بمانند و کار بر آنها سخت شود. حضور بازیکنان جدید هم چاره گشا نبود تا این که نوبت به جام حذفی رسید.

شاگردان منصوریان در جام حذفی عقده گشایی کردند و در حالی که چندبازیکن خود را در اردوی تیمهای ملی و امید می دیدند و لشگری از مصدومان را نیز یدک می کشیدند،با زدن 5 گل نخستین برد خود را بعد از 8 بازی در نهمین دیدار خود کسب کردند تا مقدمه ای برای پیروزیهای آینده این تیم باشد.

شاید یک پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست آمار خوبی برای تیم مدعی قهرمانی نباشد ولی بالاخره طلسم نبردنها شکسته شد و حالا بازیکنان نفت دیگر استرس نبردن ندارند و باید گفت که پیروزی در جام حذفی سرآغاز روزهای خوب نفت خواهد بود.

کد خبر 248129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =