عملکرد 6 ماهه کمیته تخصصی بهداشت صنعتی بررسی شد

در بیست و یکمین کمیته تخصصی بهداشت صنعتی اداره کل اچ اس یی وزارت نفت، عملکرد 6 ماه نخست امسال این کمیته بررسی شد.

به گزارش شانا، بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی بهداشت صنعتی به مدت 2 روز به میزبانی مدیریت اچ اس یی شرکت ملی نفت ایران و ریاست مجید معتمد، رئیس بهداشت صنعتی این مدیریت، با حضور همه مسئولان و کارشناسان بهداشت صنعتی شرکتهای تابعه و فرعی این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این کمیته، شرح ابلاغیه 10 بندی وزیر نفت و تشکیل شورای «سلام» به منظور ارتقای آگاهی همکاران بیان شد؛ همچنین یادآوری مهمترین مصوبات هفت جلسه برگزار شده شورای هماهنگی مدیران اچ اس یی بویژه در حوزه بهداشت صنعتی و بررسی اهم مصوبات 6 جلسه برگزار شده کمیته تخصصی بهداشت صنعتی در اداره کل اچ اس یی از ابتدای سال تاکنون از دیگر محورهای روز نخست این کمیته تخصصی بود.

سپس ضمن شرح آخرین مکاتبات صورت گرفته با شرکتهای تابعه و فرعی، برنامه های آتی واحد بهداشت صنعتی مدیریت اچ اس یی شرکت ملی نفت تشریح شد.

ارائه پروژه های انجام شده از سوی مسئولان بهداشت صنعتی شرکت ملی حفاری (اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای مهندسی کنترل صدا در دستگاه حفاری خشکی نفت و گاز) و سازمان منطقه ویژه (تهیه راهنمای سلامت تغذیه کارکنان در صنعت نفت) از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه بود.

همچنین در روز دوم این گردهمایی، یک دوره آموزشی از سوی اداره کل اچ اس یی وزارت نفت با حضور سعیده عندلیب، معاون بهداشت این اداره کل برگزار شد که شامل موضوعاتی از جمله اعلام نتایج بررسی ریسکهای بهداشتی گزارش شده از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران و آموزش «الگوی بهینه شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسکهای بهداشتی» بود.

شایان ذکر است که سخنرانی درفشی، مدیر اچ اس یی شرکت ملی نفت و پرسش و پاسخ کارشناسان از بخشهای مهم برنامه روز دوم به شمار می رفت.

به گزارش شرکت ملی نفت ایران، کمیته تخصصی بهداشت صنعت، هر سه ماه یک بار با هدف بررسی وضع شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران و همچنین تبادل اطلاعات مسئولان بهداشت صنعتی برگزار می شود.

کد خبر 248138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =