برخورداری 1500 واحد صنعتی استان گلستان از نعمت گاز

شرکت گاز استان گلستان هم اکنون وظیفه گازرسانی به یکهزار و 577 واحد صنعتی و 64 جایگاه سی ان جی استان را بر عهده دارد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: گازرسانی به پروژه های صنعتی از برنامه های مهم و مورد تاکید دولت بوده تا این انرژی طبیعی ضمن این که سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی را تامین می کند سهم بزرگی نیز در کاهش آلاینده های زیست محیطی و شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشد.

صفرعلی جمال لیوانی با بیان این که هم اکنون 29 شهر و 730 روستای استان به شبکه سراسری گاز متصل است، افزود: تاکنون هفت هزار و 630 کیلومتر شبکه و 258 هزار و 95 انشعاب نصب و اجرا شده و با توجه به زیرساختهای ایجاد شده، 492 هزار 906 خانوار سطح استان از نعمت گاز برخوردارند.

وی، تصویب بند "ق" تبصره دو قانون بودجه سال 93 و دیگر منابع آن در سال 94 را از جمله اقدامهای مثبت انجام شده در زمینه گازرسانی به مناطق فاقد گاز برشمرد و تصریح کرد: براساس این بند از قانون بودجه کشور، گازرسانی به روستاهای واجد شرایط استان در دستور کار قرار گرفته و در برنامه زمانی تعریف شده این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرد، کاهش دمای هوا و استفاده شهروندان از گاز، تاکید کرد: مشترکان با مصرف بهینه و استفاده ایمن از سوخت پاک گاز، این شرکت را در ارائه خدمات به دیگر بخشهای مصرف یاری کنند.

کد خبر 248143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =