نمونه برداری از مراکز توزیع بنزین در 8 کلانشهر کشور

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نمونه برداری از مراکز توزیع بنزین 8 کلانشهر کشور انجام شده است و قرار است از پالایشگاههایی که بنزین این کلانشهرها را تامین می‌کنند نیز نمونه برداری شود.

به گزارش شانا، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به نمونه برداری از مراکز توزیع بنزین 8 کلانشهر تهران، تبریز، شیراز، کرج، اصفهان، اهواز، اراک و مشهد گفت: با همکاری وزارت نفت این نمونه برداریها انجام شده و قرار است علاوه بر جایگاههای عرضه، از پالایشگاههایی که بنزین این 8 کلانشهر را تامین می‌کنند، نمونه برداری شود.

وی در ادامه افزود: هم اکنون نیمی از بخاریهای مدارس قابل استفاده است و بقیه باید اصلاح یا تعویض شوند، پارسال با بررسی استاندارد بخاریهای مدارس در برخی استانها، به این جمع بندی رسیدیم و گزارش خود را به وزارت آموزش و پرورش ارسال کردیم و این وزارتخانه اقدامهای اصلاحی را آغاز کرده است.

پیروز بخت تصریح کرد: بررسی دوره‌ای وضع بخاریها و کپسولهای سی.ان.جی که با ایمنی مردم ارتباط دارند از دغدغه های این سازمان بوده و در صورت درخواست دستگاههای ذیربط می‌توانیم همکاری کنیم.

وی با اشاره به وظایف نظارتی سازمان ملی استاندارد ایران، عنوان کرد: طی یک سال گذشته (مهر 93 تا مهر 94) 11 هزار و 340 مورد توقیف کالا، 240 مورد جعل علامت استاندارد، 410 مورد جعل علامت رتبه انرژی کشف شده و یک هزار و 340 پرونده به مراجع قضایی از تخلفات مختلف ارجاع شده است.

کد خبر 248157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =