گازرسانی به روستاهای شهرستان "ثلاث باباجانی" کلید خورد

شرکت گاز استان کرمانشاه با استفاده از منابع بند "ق" تبصره دو قانون بودجه سال 93 و دیگر منابع آن در سال 94، پروژه گازرسانی به یکهزار و 200 روستای سطح استان را اجرا می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این که هم اکنون گازرسانی به روستاهای استان با شتاب ویژه ای در دست اجراست، به خبرنگار شانا گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 9 روستای شهرستان "ثلاث باباجانی" در حال اجراست.

حمید فانی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به 9 روستای میراب، قپان، مله آواره، تپه خرگوشان، نیمه کاره، کچل آباد، قاپ قلی، عبدا... خاکی علیا و عبدا... خاکی سفلی در شهرستان ثلاث باباجانی با پایان مراحل پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار پروژه، آغاز شده است.

وی اعلام کرد: برای اجرای پروژه گازرسانی در این روستاها، 19 کیلومتر شبکه گذاری و عملیات ساخت یک مورد ایستگاه تقلیل فشار 5 هزار مترمکعبی انجام می شود و براساس برنامه زمان بندی اجرای این پروژه در مدت زمان 280 روز به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان استان کرمانشاه با بیان این که اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروزه گازرسانی بیش از 24 میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه از منابع داخلی شرکت تامین می شود.

کد خبر 248158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =