ترمیم و بازسازی 18 نقطه از خط لوله سمنان - شاهرود

18نقطه از خط لوله انتقال فرآورده نفتی سمنان ـ شاهرود منطقه خطوط لوله و مخابرات شمال شرق، در شهریورماه امسال ترمیم و بازسازی شد.

به گزارش شانا، مسئول واحد مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق، گفت: در این عملیات، یکهزار و 300 متر از خط لوله 22 اینچ مسیر یادشده به دلیل خوردگی، سندبلاست، پوشش و خاکریزی شده است.

علیرضا طالع زاری هدف از اجرای این عملیات را پایداری مستمر انتقال فرآورده در این خط لوله و تداوم این پایداری در مسیر خطوط لوله احداث شده در منطقه شمال شرق، عنوان کرد.

رئیس تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق نیز از آزاد سازی حریم خط لوله 22 اینچ ری – شاهرود که به وسیله یکی از نهادهای دولتی تصرف شده بود، خبر داد.

محمد مهدی جامعی دراین باره گفت: به دنبال گزارش خطبانان این منطقه مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک نهاد دولتی و شروع عملیات شن‌ ریزی برای جاده سازی در حریم خط لوله یادشده، این عملیات با اقدام قانونی متوقف و از تعرض به حریم خطوط لوله 22 اینچ مسیر ری _ شاهرود جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت منطقه شمال شرق با همکاری نماینده حقوقی و حراست این منطقه، با هدف انتقال ایمن و پایدار نفت و فرآورده‌های نفتی، همچنین به منظور حفظ حریم قانونی خطوط لوله به حل این تعرض اقدام کرده است.

کد خبر 248169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =