مذاکره با 2 شرکت معتبر انگلیسی و سوئدی برای بیمه نفتکشها

مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران از مذاکره با دو شرکت بیمه ای از انگلیس و سوئد برای بیمه نفتکشهای ایرانی خبر داد.

به گزارش شانا، نصرا... سردشتی با بیان این که پس از گشایش فضای سیاسی و بین‎المللی ایجاد شده تاکنون مقامهای شرکتهای صاحب‎نام و معتبر بزرگ بین‎المللی از کشورهای انگلیس، نروژ، سوئد، ایتالیا، چین، کره، تایوان و هند با شرکت ملی نفتکش ایران دیدار و گفتگو کردند، درباره حوزه فعالیت این شرکتها گفت: شرکتهای مذکور در زمینه اجاره کشتی، تامین پوششهای بیمه‎ای، تامین سوخت و ارائه خدمات نمایندگی در بنادر فعالیت می‎کنند.

وی به علاقه شرکتهای خارجی به از سرگیری روابط و همکاریهای گذشته با شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و افزود: شرکتهای مورد اشاره در گذشته و قبل از اعمال تحریم‎ها روابط و همکاری گسترده ای با شرکت ملی نفتکش ایران داشتند.

مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران درباره مذاکرات انجام شده درخصوص پوشش بیمه‎ای کشتی‎ها پس از لغو تحریم‎ها نیز گفت: در زمینه پوشش‎های بیمه‎ای تاکنون با دو شرکت انگلیسی و یک شرکت سوئدی که از معروف‎ترین و معتبرترین کلوپ‎های P&I هستند و از اعضای گروه موسوم به I.G.I محسوب می‎شوند و در زمینه صدور پوشش‎های بیمه‎ای خسارت و غرامت (P&I )فعالیت می‎کنند، مذاکره و گفتگو داشته‎ایم علاوه براین دیدار و مذاکراتی را نیز با مقامهای یک شرکت میانگر فعال در زمینه بیمه بدنه و ماشین‎آلات کشتی انجام داده‎ایم.

به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، سردشتی همچنین به مذاکره با شرکتهای بزرگ اروپایی فعال در زمینه اجاره کشتی که دارای شعبه های متعدد در خاور دور بوده و درگذشته نیز با ایران همکاری داشته‎اند اشاره کرد و افزود: همچنین مذاکراتی با دو شرکت بزرگ فعال در سوخت‎رسانی به شناورها انجام شده است که البته این شرکتها نیز با جدیت و علاقه، ازسرگیری همکاریهای خود با شرکت ملی نفتکش ایران را دنبال می‎کنند.

سردشتی در ارزیابی مذاکرات انجام شده و دیدارهای صورت گرفته با شرکتهای خارجی گفت: با توجه به دیدارها و گفتگوهای انجام شده و همچنین شرکت در سمینارهای مختلفی که با حضور مالکان، اجاره‎کنندگان، بیمه‎گران، میانگران کشتی و شرکتهای خارجی فعال در زمینه خدمات کشتیرانی برگزار شده است، روند تحولات آتی را مثبت ارزیابی می‎کنیم.

مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران افزود: بدیهی است که اجرایی شدن مذاکرات و تجدید فعالیت شرکت ملی نفتکش ایران در عرصه بین‎المللی، مشروط به رفع تحریم‎ها است.

سردشتی با بیان این که  امید می‎رود با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‎ها، کشور در مسیر سیاسی تازه و نوینی قرار گیرد، تاکید کرد: شرکت ملی نفتکش ایران که به دلیل تحریم‎ها در شرایط محدود کننده‎ای قرار گرفته، خواهان آن است که وضع فعلی پایان یابد و بتواند همانند گذشته به عرصه بین‎المللی باز گردد و فعالیتهای قبلی را خود در این عرصه با جدیت و شدت بیشتری از سرگیرد.

کد خبر 248227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =