افزایش 3 میلیارد دلاری ارزش افزوده در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش سه میلیارد دلاری ارزش افزوده‌ محصولات تولید شده در این شرکت در 6 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

مسعود حسنی، امروز (دوشنبه، 20 مهرماه) در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که این مجتمع هم اکنون 54 درصد تولید گاز کشور را در اختیار دارد، اظهار کرد: این مقدار تا سال آینده به 74 درصد و تا پایان سال 96 و پایان توسعه‌‌ پالایشگاه‌های این مجتمع به 80 درصد می رسد.
 
وی افزود: در سال 94، نه تنها افت تولید نداشتیم بلکه بر اساس آمار و ارقام، به افزایش تولید بسیار خوبی دست یافته‌ و به سه میلیارد دلار ارزش افزوده‌ محصولات‌ نسبت به سال گذشته رسیده‌ ایم.
 
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت و الزام اعتماد‌سازی و نظارت همگانی در تمام مراحل کاری، تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در دو سال گذشته با اجرای طرحهای بهینه سازی موفق به کاهش مصرف سوخت شده‌ اند.
 
وی ادامه داد: همچنین بیش از 50 درصد کاهش در ارسال گاز به مشعل ‌و به تبع آن کمتر شدن آلودگیها محقق شده که این فعالیتها نشان از تعهد و تخصص مجموعه‌ کارکنان این شرکت دارد که با تمام توان برای بهبود شرایط زیست محیطی منطقه تلاش می‌ کنند.
کد خبر 248253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =