اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در آستانه تصویب قرار گرفت

قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در آستانه تصویب قرار دارد و با تصویب این قانون، فرایند تصویب قوانین سه گانه صنعت نفت به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی کاردر معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور سرمایه گذاری و تامین منابع مالی عصر امروز (دوشنبه 20 مهرماه) در پنل تخصصی "فرصتها و چالشهای حقوقی- قراردادی پیش روی سرمایه گذاران در صنایع نفت وگاز و روشهای قانونی جلب، تشویق و حمایت از سرمایه گذاران" که در دومین همایش ملی حقوق انرژی برگزار شد، اعلام کرد: بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد و این قانون حداکثر تا پایان آبانماه مراحل نهایی تصویب خود را پشت سر می گذارد.

کاردر افزود: قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، سومین قانون از قوانین سه گانه نفت است که در شرف تصویب قرار دارد.

وی قانون اصلاح قانون نفت و قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت را دو قانون دیگری خواند که پیش از این به تصویب رسیده است و تصریح کرد: با نهایی شدن قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، این شرکت در آینده ای نزدیک اساسنامه جدید خود را خواهد داشت.

کاردر خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد، فردا (21 مهرماه) آخرین جلسه بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و این قانون حداکثر تا پایان آبانماه مراحل تصویب نهایی را پشت سر می گذارد.

بر اساس این گزارش، پنل تخصصی "فرصتها و چالشهای حقوقی- قراردادی پیش روی سرمایه گذاران در صنایع نفت وگاز و روشهای قانونی جلب، تشویق و حمایت از سرمایه گذاران" به ریاست علی کاردر و با حضور کارشناسان متخصص در این زمینه، عصر امروز در سالن همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 248304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =