همایش سراسری فرماندهان بسیج وزارت نفت آغاز شد

همایش مسئولان و فرماندهان بسیج وزارت نفت با حضور گسترده کارکنان شرکتهای تابعه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، شانزدهمین همایش یک روزه سراسری فرماندهان، مسئولان و مدیران بسیج وزارت نفت دقایقی پیش به طور رسمی در باشگاه شماره یک این وزارتخانه آغاز به کار کرد.

در آیین آغاز به کار این همایش، محمدعلی فلاح مهرجردی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت با خیرمقدم به شرکت کنندگان نقش بسیج را در توسعه صنعت نفت مهم ارزیابی کرد و گفت: 12 حوزه بسیج و 290 پایگاه در صنعت نفت میزبان 65 هزار و 200 بسیجی هستند و امروز بسیجیان صنعت نفت نقش مهمی در توسعه این صنعت دارند.

وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی، پدافند غیرعامل و بررسی آخرین دستاوردهای بسیجیان صنعت نفت، محورهای اصلی این همایش است.

فرماندهی مرکز بسیج وزارت نفت افزود: 330 حلقه صالحان در تهران و 990 حلقه در شهرستانها از سوی بسیجیان در حال فعالیت است و این تعداد 45 درصد از جمعیت بسیجیان وزارت نفت را به خود اختصاص داده است و تلاش داریم تا یک سال آینده مشارکت حلقه های صالحین را تا 75 درصد افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بسیجیان وزارت نفت آماده همکاری و پشتیبانی از توسعه این صنعت هستند و امیدواریم با همکاری مدیران بتوانیم به اهداف پیش بینی شده در صنعت نفت دست یابیم.

فلاح مهرجردی تصریح کرد: بسیج آنگونه که شایسته است به صورت پویا و فعال آماده کمک به مدیریت صنعت نفت است.

براساس این گزارش، همایش یک روزه بسیجیان وزارت نفت تا ساعتی دیگر میزبان بیژن زنگنه، وزیر نفت و معاونان این وزارتخانه خواهد بود.

کد خبر 248323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =