صنعت نفت در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارد

صنعت نفت در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارد و به همین دلیل توجه و رعایت همه جانبه اصول پدافند غیرعامل در آن بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار شانا، سردار حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، در شانزدهمین همایش سراسری فرماندهان، مسئولان و مدیران بسیج وزارت نفت اظهار کرد: صنعت نفت ایران در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارد و در این مسیر نقش پدافند عامل بسیار تعیین کننده است و بسیجیان وزارت نفت می توانند در تحقق پدافند غیرعامل در تمام ارکان صنعت نفت نقش آفرین باشند.

وی افزود: باید مدیران با رعایت پدافند غیرعامل در سازمانهای متبوع خود، کشور را مصون سازی کنند و باید با هوشمندی در برابر تهدیدهای مختلف از جمله تهدیدهای سایبری، آماده فعالیت باشند.

حیدری افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید خودکفایی در وزارت نفت محقق شود و به عبارت دیگر باید خوداتکا باشیم و خودمان تولید کنیم تا نیازمند کشورهای دیگر نباشیم.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های دقیق، پالایشگاهها، پتروشیمی ها، خطوط لوله و مراکز دیسپچینگ رادر برابر هر خطری مصون کنیم تا در مقابل تهدیدهای دشمن محفوظ بمانند.

حیدری با بیان اینکه بسیج باید تهدیدشناسی و دشمن شناسی را مورد توجه قرار دهد، گفت: همکاری در مدیریت بحران در شرایط اضطراری و نیز برقراری امنیت با کمک حراستها باید مورد توجه قرار بگیرد و بسیجیان پیشقدم همکاری با مدیران باشند.

کد خبر 248326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =