نمایندگان براساس وفاق‌ملی از طرح پیشنهادهاخودداری کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی در موردطرح برجام گفت: قبل از جلسه در این حوزه وفاق ملی حاصل شد تا نمایندگان از طرح پیشنهادهای خود خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز(یکشنبه 21 مهرماه) در جریان بررسی دستورکارهای صحن علنی مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی در پاسخ به تذکراحمد توکلی گفت: ‌در جلسه گذشته مجلس، کلیات طرح ( اقدام مناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران)  به تصویب رسید و امروز جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفت؛ به عبارت بهتر نمایندگان در خصوص ماده واحده این طرح نظر واحدی داشتند و قبل از جلسه نیز نوعی وفاق حاصل شد تا نمایندگان از طرح پیشنهادهای خود خودداری کنند؛ ضمن آن که همه باید یک قواره ای را در این خصوص رعایت می کردند.

گفتنی است: احمد توکلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 21مهرماه) مجلس ، در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: شما و هیئت رئیسه سوگند یاد کرده اید که آیین نامه را رعایت کنید اما این موضوع در بررسی جزئیات طرح کمیسیون امنیت ملی در خصوص برجام رعایت نشد.

به گزارش شانا، طرح اجرای برجام در جلسه علنی  امروز( سه شنبه) با ١٦١ رای موافق از مجموع نمایندگان حاضر از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشت.

کد خبر 248329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =