مسجدسلیمانیها مساوی کردند، آبادانیها باختند !

هفته دهم لیگ دسته یکم باشگاههای ایران برای نمایندگان نفت دراین رقابتها هفته خوبی نبود، زیرا با یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار شانا ، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درهفته دهم لیگ دسته یکم باشگاههای ایران در خانه و ورزشگاه شهید بهنام محمدی وحضور2 هزارتماشاگرمشتاق میزبان ایرانجوان بوشهربود.   شاگردان علیرضا حافظی با ارائه یک بازی خوب درحالی که تا دقایق پایانی ازحریف خود پیش بودند، دردقیقه 86 با دریافت گل دوم، بازی برده را به مساوی بدل کردند.

 به این ترتیب نفت مسجد سلیمان 2 امتیاز حساس خانگی را به راحتی از دست داد تا با9 امتیاز کماکان درمکان شانزدهم جدول باقی ماند.
  فرشید علیزاده در دقایق 43 و 72 ( پنالتی ) برای تیم نفت مسجدسلیمان گلزنی کرد و زننده گلهای تیم ایرانجوان بوشهر حامد امیرخانی در دقیقه 51 و محمد طارمی در دقیقه 86بودند.

 تیم فوتبال نفت آبادان هم که در این هفته به یزد رفته بود ، مقابل میزبانش فولاد یزد تن به شکست داد. فولادیها در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان کارلوس مانوئل وشاگردانش بودندکه در نهایت توانستند با دو گل نفت آبادان را شکست دهند.

محمد زارع قبادی در دقیقه 6 و حامد بریر در دقیقه 20 برای تیم فولاد یزد در این دیدار گلزنی کردند.

 تیم فوتبال  نفت آبادان با این شکست که نخستین شکست آنها در این فصل بود  15 امتیازی باقی ماندند ودر رده ششم جدول قرار گرفتند.

کد خبر 248333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =