۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
  • کد خبر: 248354
2200 نفر ساعت کار بدون حادثه در منطقه کردستان

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در یک ساله منتهی به مهرماه امسال،بیش از 2200 نفر ساعت کار بدون حادثه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با تاکید بر دقت و توجه بیش از پیش در محیطهای کاری این مجموعه بویژه انبارهای نفت به خبرنگار شانا، گفت: نتیجه اقدامهای ایمنی در انبارهای نفت این منطقه موجب شده است که از مهرماه پارسال تا مهرماه امسال، دو هزار و 202 نفر ساعت کار بدون حادثه در تقویم کاری شرکت ملی پخش منطقه کردستان ثبت شود.

فریدون یاسمی اظهار کرد: روزآمد بودن، آمادگی بخشهای ستادی و عملیاتی در مواجهه با رخدادها، همچنین صیانت از منابع سازمانی و تاسیسات،اولویتهای مهمی هستند که اچ اس یی سازمان، متناسب با آنها اقدامهای قابل توجهی انجام داده است.

به گفته وی 420 مورد بازرسی از 63 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 51 باب جایگاه سی ان جی، از جمله اقدامهای انجام شده در این بخش است.

یاسمی گفت: استقرار مدیریت یکپارچه (IMS ) و مدیریت یکپارچه اچ اس ئی،استانداردهای مدیریتی مهمی هستند که شرکت ملی پخش منطقه کردستان با تکیه بر اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست به انجام آنها نایل شده است.

وی برگزاری دوره های آموزشیHSE ، تهیه بروشورهای پیام رسانی در این حوزه، نظارت مستمر بر صدور پرمیتهای صادره، ایمنی انبارهای نفت، جایگاههای مواد نفتی و سی ان جی، همچنین افزایش ایمنی ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی و گسترش فضای سبز انبارهای نفت را از دیگر فعالیتهای مهم در بخش اچ اس ئی عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان این که آموزش و برگزاری دوره های ایمنی، بهداشت و محیط زیست از دیگر موارد مهم در کاهش حوادث و افزایش سلامت افراد و تجهیزات است، گفت: با تکیه بر همین موضوع، بیش از 15 هزار نفر ساعت آموزش H S E ( ایمنی ،بهداشت و محیط زیست) برای کارکنان رسمی، پیمانکار، رانندگان نفتکش، کارگران و اپراتورهای مجاری عرضه سوخت و سی ان جی برگزار شده است.

به گفته یاسمی، انجام مانورهای فرونشاندن آتش در تاسیسات منطقه و حضور در مانورهای مشترک استانی، با آمادگی علمی و عملیاتی، نتایج کاربردی این آموزشهاست.

کد خبر 248354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =