فروش 2 هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره

2 هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره امروز در بورس انرژی عرضه و بطور کامل فروش رفت.

به گزارش شانا، مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: دقایقی پیش، عرضه اولیه قراردادهای سلف موازی استاندارد نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران در نماد سمانک 955 با موفقیت صورت انجام شد و در مجموع 244 هزار و 896 قرارداد به ارزش 2 هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

علی حسینی افزود: اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره 380 سانتی استوک شرکت ملی نفت ایران با هدف کمک به مجموعه وزارت نفت در تأمین منابع مالی و جمع آوری سرمایه های خرد عموم مردم و سوق دادن این سرمایه ها به سمت صنعت نفت که منجر به تعالی صنعت نفت کشور و رشد و توسعه اقتصاد ملی می شود.

وی اظهار کرد: تاکنون در پنج مرحله و جمعاً به ارزش 5 هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره از طریق بورس انرژی ایران عرضه شده که طی جلسه معاملاتی امروز بورس انرژی ایران نیز پنجمین مرحله از اوراق مذکور در دو مرحله و در هر مرحله به میزان هزار میلیارد ریال با موفقیت به طور کامل عرضه شد.

حسینی تصریح کرد: بورس انرژی ایران آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقررات تأمین مالی فعالان حوزه های مختلف انرژی از جمله صنایع نفت، گاز، برق را از طریق بازار سرمایه تسهیل کند.

بر اساس این گزارش، امروز دوره معاملات ثانویه اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره در نماد سمانک 954 نیز آغاز شده و معاملات مستمر این اوراق در سایر نمادها انجام می پذیرد.

کد خبر 248365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =