سرمایه گذاری در صنعت نفت پس از اجرای برجام شتاب می‌گیرد

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: یکی از مواردی که در برجام آمده است لغو تحریمهای نفتی و ضرورت توسعه همکاریها در این بخش است.

حسن قشقاوی در گفتگو با خبرنگار شانا، در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 21 مهرماه) مجلس شورای اسلامی درباره پیامدهای اجرایی شدن برجام بر حوزه نفت و انرژی اظهار کرد: به‌طور حتم یکی از مواردی که به‌صراحت در برجام آمده است لغو تحریمهای حوزه نفت و ضرورت توسعه همکاریها در این بخش است.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت حوزه نفت و انرژی در اقتصاد کشور گفت: انرژی از مواردی بود که در برجام ذکر شده است و امیدواریم آثار مثبتی داشته باشد.

وی درباره چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و انرژی پس از اجرای برجام، افزود: بسیاری مایل هستند در صنعت نفت سرمایه گذاری انجام دهند و منتظر هستند زمینه فراهم شود ازاین‌رو با اجرای برجام شتاب خوبی در سرمایه‌گذاری در بخشهای نفت، گاز، پتروشیمی و سایر حوزه ها ایجاد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در جریان بررسی طرح اجرایی برجام در جلسه علنی امروز( سه‌شنبه ٢١ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ماده‌ واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که ١٦١ نماینده به آن رای موافق دادند.

کد خبر 248367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =