فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت

رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شانا، مجتبی عوض زاده با بیان این خبر گفت: پس از برگزاری موفق دو دوره جشنواره نمایشنامه نویسی منطقه ای صنعت نفت و با هدف بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود در این حوزه، شرکت پایانه های نفتی ایران در نظر دارد سومین دوره این جشنواره را به صورت «سراسری» برگزار کند.

وی با بیان این که این تصمیم پس از جمع بندی و تبادل نظر با استادان اهل فن و متخصصان این حوزه و همچنین سنجش دقیق ظرفیتهای موجود‏ در کشور اتخاذ شده است، اظهار کرد: مهلت دریافت آثار برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت تا پایان تیرماه سال آینده است و از هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان کشور درخواست می شود آثار خود را حداکثر تا 31 تیرماه 1395 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت با بیان این که مهلت دریافت آثار تمدید نخواهد شد، یادآور شد: از همه هنرمندان و نمایشنامه نویسان دعوت می شود تا آثار خود را برای ارزیابی و بررسی آثار از سوی هیئت داوران برجسته کشوری به نشانی iotc.drama@gmail.com ارسال کنند.

عوض زاده با اشاره به این که دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت به تناوب اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام خواهد داد، تصریح کرد: متون ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نباید تاکنون هیچگونه اجرای صحنه ای، خیابانی، میدانی و نمایشنامه خوانی و ... داشته باشند.

براساس این گزارش، اهمیت و نقش اساسی صنعت نفت در اعتلای شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، نقش صنعت نفت در اعتلای فرهنگ و ادبیات کشور، توسعه پایدار محلی در مناطق نفتخیز، فرهنگ سازی صحیح برپایه اشتغالزایی صنعت نفت در مناطق نفتخیز، معرفی جاذبه های جهانگردی و زیست محیطی در مناطق نفتخیز و کارکنان صنعت نفت و تاثیرات آنها در پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین محورهای سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت هستند.

همچنین از دیگر محورهای این جشنواره می توان به مقاومت و خلق حماسه از سوی کارکنان صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس، پایداری مردم ساکن در کنار تاسیسات نفتی در مقابله با تهاجم دشمن در هشت سال دفاع مقدس، ملی شدن صنعت نفت، شرح حال زندگی چهره های تاثیرگذار در حوزه صنعت نفت و مصرف صحیح انرژی و صیانت و حفظ منابع نفتی برای آیندگان کشور اشاره کرد.

شایان ذکر است، پوستر فراخوان سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی صنعت نفت در روزهای آینده در سایت شرکت پایانه های نفتی ایران به نشانی www.iotco.ir  منتشر خواهد شد.

کد خبر 248375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =