صرفه جویی 857 میلیارد ریالی در شرکت پایانه های نفتی ایران

دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پایانه های نفتی ایران از صرفه جویی بیش از 857 میلیارد ریالی حاصل از اجرای نظام پیشنهادها در نیمه نخست امسال خبر داد.

امرالله طاهری در گفتگو با خبرنگار شانا، هدف از استقرار نظام پیشنهادها را در یک سازمان، حل مسائل و مشکلات در قالب طرح و ایده های خلاقانه، تقویت روحیه مشارکت و همکاری میان مدیران و کارکنان و ارتقای بهره وری دانست و گفت: اجرای نظام پیشنهادها به عنوان کارآمدترین الگوی مدیریت مشارکتی در سازمان، علاوه بر بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای کارکنان، در همسوسازی اهداف فردی و سازمانی نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به این که ساخت سامانه پیشگیری از تشکیل رسوب در مخازن (دستگاه SRJ)، رسوب زدای سیار مخازن (MINIDOZER) و فیلتر شنی مخازن از جمله پروژه های مهم پارسال شرکت پایانه های نفتی ایران بوده است، افزود: با عملیاتی شدن این پروژه ها در نیمه نخست امسال، بیش از 857 میلیارد ریال صرفه جویی در این شرکت صورت گرفت.

طاهری با بیان این که عملیاتی شدن پروژه های یادشده، حاصل اجرای نظام پیشنهادها در شرکت پایانه های نفتی ایران بوده است، تصریح کرد: ساخت سامانه تشکیل رسوب در مخازن، رسوب زدای سیار مخازن و فیلتر شنی مخازن به ترتیب 662، 145 و 50 میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی را در این شرکت به همراه داشته است.

دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پایانه های نفتی ایران، پیشنهادهای ارائه شده از سوی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران را 419 مورد در سال 94 عنوان کرد و یادآور شد: پس از بررسی 273 پیشنهاد، 54 مورد برای اجرا تصویب شد که 146 مورد از آن نیز در حال بررسی است.

طاهری با اشاره به این که روند مشارکت کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در نظام مشارکت 6 درصد است، گفت: پیش بینی می شود با برگزاری دوره های آموزشی و همایش نظام پیشنهادها، مشارکت کارکنان در این زمینه افزایش یابد.

کد خبر 248594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =