عزم بزرگان دولت برای توسعه پرشتاب پارس جنوبی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و برخی شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی دیدن کرد.

به گزارش شانا، محمدرضا نعمت زاده، امروز (پنجشنبه، 7 آبانماه ماه) از فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و برخی از شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دیدن کرد.

بازدید از پالایشگاه گازی در دست احداث فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و فاز 2 پتروشیمی ( شرکتهای پتروشیمی انتخاب، کاویان، مراورید، دماوند، مرجان و مهر) از برنامه های صبح روز پنجشنبه سفر کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بود.

پروژه توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در زمینی به مساحت تقریبی 155 هکتار و در مجاورت فازهای 9 و 10 پارس جنوبی احداث و به منظور پالایش روزانه دو میلیارد فوت مکعب مخلوط گازی پیش بینی شده است. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی این پروژه محسوب می شود.

به گزارش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بازدید از پتروشیمی شهرستان دیر و طرحهای صنعتی در بوشهر از جمله شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر است.

کد خبر 249153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =