اعمال محدودیتهای ترافیکی محل برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز

پلیس راهور برای تسهیل در امر تردد میهمانان ویژه سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) تمهیدات ویژه‌ای را اعمال خواهد کرد.

به گزارش شانا، سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، (جی یی سی اف) فردا (دوشنبه دوم آذرماه) در تهران برگزار می‌شود و دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، میزبان روسای جمهوری روسیه، عراق، ونزوئلا، بولیوی، نیجریه، گینه استوایی و ترکمنستان خواهد بود، نخست وزیر الجزایر هم به ایران خواهد آمد، عبدالله سالم البدری، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت و همچنین دبیر مجمع بین‌المللی انرژی از دیگر مقامهای بلندپایه‌ای هستند که در این اجلاس شرکت می‌کنند.

در همین ارتباط رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اشاره به تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: اتوبان چمران ممنوعیت تردد خواهد داشت و همچنین مدارس و دانشگاههای این محدوده فردا تعطیل هستند.

سرهنگ مراد مرادی درباره جزئیات محدودیتهای ترافیکی در محدوده محل برگزاری مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: همه پرسنل راهنمایی و رانندگی، فرماندهی تهران بزرگ از بامداد امروز تا پایان مراسم در حال آماده باش کامل هستند.

وی افزود: استقرار پرسنل راهنمایی و رانندگی اعم از عملیاتی و فرماندهی در ساعت 10 صبح فردا در محلهای استقراری برای اجرای طرح انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده است.

مرادی با اشاره به این که اعمال محدودیتهای ترددی از ساعت 2 بعدازظهر فردا به صورت کامل اجرا می‌شود، تصریح کرد: پلیس راهور برای تسهیل در امر تردد میهمانان ویژه مجمع کشورهای صادرکننده گاز تمهیدات ویژه‌ای را اعمال خواهد کرد، اجرای محدودیت در بزرگراه چمران، بزرگراه صدر، نیایش و مدرس اعمال خواهد شد، از این رو همه ورودیها و خروجیهای بزرگراهی منتهی به بزرگراه چمران، حدفاصل پل پارک وی تا نیایش ممنوعیت تردد خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور عنوان کرد: بار ترافیکی این معابر با توجه به حضور عوامل پلیس راهور در محلهای ورودی و خروجی به دیگر خیابانها منتهی خواهد شد، همچنین بزرگراه چمران ( جنوب به شمال ـ از نیایش و مسیر شمال به جنوب از پل پارک وی و یادگار) نیز شاهد اجرای ممنوعیت تردد خواهد بود.

مرادی با اشاره به این که تردد و عبور و مرور در محورهای اعمال شده به صورت کامل اجرا می‌شود، عنوان کرد: در بزرگراه مدرس و در مبادی ورودی بزرگراه صدر و پل طبقاتی به سمت پل پارک وی و خیابان ولیعصر نیز شاهد ممنوعیت تردد خواهیم بود، همچنین ممنوعیتها در خیابان یمن و رشیدالدین فضل الله نیز اعمال می‌شود.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: مدارس و دانشگاههای مناطق ۱، ۲ و ۳ آموزش و پرورش روز دوشنبه تعطیل هستند.

کد خبر 250536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =