عملکرد دولت در خصوص اجلاس سران GECF ستودنی است

عضو کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس، برگزاری اجلاس سران جی یی سی اف در تهران را مثبت و سازنده دانست و گفت: عملکرد دولت یازدهم در این زمینه با نمره خیلی خوبی مواجه می‌شود.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار شانا، امروز (سه‌شنبه، سوم آذرماه) با اشاره به برگزاری اجلاس سران، فوق‌العاده وزارتی و عادی مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تهران اظهار کرد: برگزاری این نشست در سطح عالی نشان دهنده بهبود روزافزون دیپلماسی انرژی در دولت یازدهم است که در پرتوی فضای جدید ایجادشده محقق می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: حضور رؤسای جمهوری کشورهای عضو مجمع یادشده در اجلاس تهران برآمده از تعامل سازنده دولت با دیگر کشورهاست که بدون تردید پیامدهای خوبی برای کشور دارد.

وی با اشاره به نقش ایران در تاسیس مجمع کشورهای صادرکننده گاز افزود: با ابقا دبیر کلی ایران بر این سازمان و کسب دو سمت دیگر نقش ایران در این مجمع پررنگ‌تر می‌شود که این موضوع در سایه دیپلماسی انرژی فعال محقق شده است.

این نماینده مجلس نهم افزود: دولت یازدهم در زمینه سطح و توان برگزاری اجلاس سران جی یی سی اف، نمره خیلی خوبی را می‌گیرد.

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز دیروز در تهران برگزار و پیش از آن در روز شنبه (30 آبان ماه) نیز نشستهای وزارتی فوق‌العاده و عادی تشکیل شد.

کد خبر 250793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =