بازگشت معتبرترین موسسه آموزشی نفت دنیا به ایران

با توافقهای اولیه حاصل شده، موسسه آی اف پی فرانسه بعنوان معتبرترین موسسه آموزشی نفت دنیا پس از تحریم به ایران باز می گردد.

به گزارش خبرنگار شانا، کارنیک، رئیس موسسه آی اف پی از آمادگی این موسسه برای حضور قوی و موثر در صنعت نفت و گاز ایران و به خصوص آموزش و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز این صنعت در پساتحریم خبر داد و گفت: ایران یکی از مهمترین قطب‌های صنعت نفت و گاز جهان است.

وی به سابقه همکاری بسیار نزدیک ایران و موسسه آی اف پی در دوران پیش از تحریمها اشاره کرد و افزود: آی اف پی بعنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی دنیا در حوزه نفت و گاز با تجربه حضور در بیش از 80 کشور و همکاری با 1200 شرکت نفت و گازی در جهان ازامکان فعالیت مجدد در ایران بلافاصله پس از رفع تحریمها استقبال می کند.

به گفته کارنیک، موسسه آی اف پی آماده انتقال دانش و مهارت در راستای تربیت نیروهای بومی این صنعت در پساتحریم است.

موسسه آی اف پی فرانسه از معتبرترین و پیشروترین موسسات جهان در حوزه  فناوری، آموزشهای حرفه ای  و دوره های آکادمیک در صنعت نفت و گاز است.  

به گزارش شانا، مقامات ارشد IFP Training که شاخه آموزشی انستیتو نفت فرانسه (IFP) است هفته گذشته و به دعوت موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی مهمان مقامهای صنعت نفت و گاز ایران بود.

طی جلسات و نشستهای برگزاری شده میان مقامهای شاخه آموزشی IFP و مدیران صنعت نفت و گاز، زمینه‌های همکاری‌ و اولویتهای آموزشی این صنعت در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقهای اولیه مبنی بر زمینه های اصلی و نحوه همکاری حاصل شد.

 

کد خبر 250813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =