توزیع روزانه 700 هزار لیتر بنزین یورو 4 در شیراز

هم اکنون روزانه 700 هزار لیتر بنزین یورو 4 تولیدی پالایشگاه نفت اصفهان در شیراز توزیع می شود.

به گزارش شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با بیان این که توزیع این فرآورده نفتی با استاندارد یادشده از مهرماه امسال در شیراز آغاز شده است،افزود: بنزین یورو 4 توزیعی محصول پالایشگاه اصفهان است.

علیرضا امین گفت: توزیع نفت گاز یورو 4 نیز در شهر شیراز دستاورد دیگری است که در سالمسازی محیط زیست نقش بسزایی دارد.

وی درباره جابجایی جایگاههای دولتی عرضه سوخت از نقاط پر ترافیک به مناطق کم تراکم، گفت: این موضوع نیازمند تعامل شهرداری و همراهی بخش خصوصی برای ایجاد جایگاههای جدیداست. از این رو، حذف جایگاههای کنونی در نقاط پر ترافیک شهر شیراز می تواند تامین سوخت شهروندان را با مشکل روبرو کند.

امین درباره تامین نفت سفید خانوارهای فاقد گاز نیز گفت: با توجه به حضور 244 هزار خانوار فاقد گاز در منطقه فارس، تاکنون 204 هزار قطعه کالابرگ عرضه نفت سفید با همکاری اداره پست منطقه توزیع شده است.

به گفته وی بیش از 85 درصد خانوارهای مشمول، کالابرگ نفت سفید خود را دریافت کرده اند و بقیه نیز باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا اداره پست مراجعه و کالابرگ خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، اظهار امیدواری کردکه با توجه به تمهیدات پیش بینی شده، برای تامین سوخت در فصل سرد مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 250816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =