12 جایگاه ثابت و سیار سوخت در مسیر ایلام -مهران پیش بینی شده است

12 جایگاه سوخت (بنزین، نفت گاز و سی ان جی) برای تامین سوخت خودروهای زائران کربلا در مسیر ایلام – مهران پیش بینی شده است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، گفت: باتوجه به افزایش شمار زائران ورودی به این منطقه جهت عزیمت به کربلا برای حضور در آیین اربعین حضرت امام حسین (ع)، شرکت پخش منطقه ایلام نیز آمادگیهایی را در خصوص تامین سوخت خودروهای حامل زائران ایجاد کرده است.

علی اصغر چاغروندی افزود: برای این منظور هشت جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و چهار جایگاه عرضه سی ان جی در مسیر زائران کربلا، حد فاصل ایلام- مهران در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، کوثر، نجم الثاقب،حاجی بیگی، طلوع، تعاونی روستایی صالح آباد، همچنین رحیمی و شهرداری مهران، جایگاههای پیش بینی شده برای عرضه بنزین و نفت گاز است.

چاغر وندی اظهار کرد: جایگاه ثابت رفیعی زاده و سه جایگاه سیار در مسیر ایلام تا مرز مهران نیز، دیگر جایگاههای پیش بینی شده برای موسم اربعین هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان این که امسال نیز همچون سالهای قبل، مشکلی در تامین سوخت زائران وجود ندارد، تاکید کرد: این آمادگی تا پایان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز به فرآورده نفتی بیشتر، برای تامین بموقع آن اقدام خواهد شد.


.

کد خبر 250818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =