وزیر نفت در خط مقدم مبارزه با فساد ایستاده است

رئیس سابق سازمان حراست صنعت نفت درباره انتشار برخی شایعات و حواشی درباره استعفای اخیرش گفت: متاسفانه برخی با استفاده از سخنان چندی پیش بنده در خصوص ضرورت برخورد جدی با فساد و ارتباط آن با استعفای دو هفته پیش من از آن نتیجه گیری نادرستی کردند.

هوشنگ ایزدی، رئیس سابق سازمان حراست صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار شانا در خصوص انتشار برخی شایعات و حواشی درباره استعفای اخیرش افزود: متاسفانه برخی با استفاده از سخنان چندی پیش بنده در خصوص ضرورت برخورد جدی با فساد و ارتباط آن با استعفای دو هفته پیش من از آن نتیجه گیری نادرستی کردند.

ایزدی با اشاره به جریان رسیدگی به پرونده فساد نفتی بابک زنجانی و رجزخوانیهای او در صحن دادگاه افزود: سخن من این بود که وقتی در مبارزه با فساد، افراد مسئول و مدیران از سوی متهمان و از داخل زندان مورد تهدید واقع می شوند، حمایت سازمان از افراد و مسئولان مرتبط با پرونده های فساد بیش از پیش ضروری می شود و باید در مبارزه مصمم تر و هوشیارتر بود.
 
رئیس سابق سازمان حراست صنعت نفت تصریح کرد: بدیهی است این سخنان هیچ ارتباطی با استعفای شخصی من نداشته و هیچگاه از این حیث حتی تذکری هم نگرفتم.
ایزدی با تاکید بر عزم دولت تدبیر و امید و به ویژه وزیر نفت در مبارزه جدی با جریانهای فسادانگیز افزود: آقای زنگنه در حراست و حفاظت از بیت المال بسیار مراقبت داشته و همواره در صف مقدم مبارزه با فساد قرار دارد.
 
ایزدی اظهار کرد: سازمان حراست صنعت نفت به عنوان بازوی نظارتی و مراقبتی همواره به وظیفه خود در حفاظت و حراست از منافع ملی عمل کرده و اینجانب نیز به عنوان عضوی از سربازان نظام جمهوری اسلامی همواره در خدمت اهداف و حراست از آرمانهای آن خواهم بود.
کد خبر 250876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =