۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 250917
سلیمانی: این روند را ادامه می دهیم

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران می‌گوید که تیمش در لیگ شروع خوبی داشته و تلاش می‌کنند این روند ادامه داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار شانا ، فریبا سلیمانی مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران، درباره نخستین پیروزی تیمش در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان مقابل برق شیراز گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که چند ملی‌پوش دارد. برق شیراز بازیکنانی مانند الهام فلاح، انگوتی و مینا روستا را به خدمت گرفته که  در این دیدار بسیار عالی کار کردند.

  البته حریف در گیم نخست هنوز خودش را پیدا نکرده بود و با این که در زمین خودش بازی می‌کرد، بازی خوبی را به نمایش نگذاشت، اما در ادامه بازی بهتر شد. اگر سهل ‌انگاری می‌کردیم امکان داشت نتیجه را واگذار کنیم.

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران در ادامه با اشاره به مناسب نبودن سالن مسابقه، عنوان کرد: سالن مسابقه سالن خوبی نبود، نور کافی نداشت و سرد هم بود. روزی که تمرین کردیم سالن بسیار کثیف بود و باید بگویم تور بازی را روز مسابقه عوض کردند. تماشاگران زیادی حضور داشتند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم، این حضور به دلیل تلاش رسانه‌هاست که مسابقات را پوشش می‌دهند.

سلیمانی درباره بازی آینده تیمش گفت: ما دو هفته بازی نداریم و بعد از آن باید مقابل شهرداری ارومیه و تبریز بازی کنیم. در این مدت استراحتی نخواهیم داشت و به سختی تمرین می‌کنیم. بازی نخست را خوب شروع کردیم و تا آخر تلاشمان را ادامه می‌دهیم.

 

کد خبر 250917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =