تامین فوق العاده سوخت جایگاههای کریدور غرب کشور

موجودی فرآورده های جایگاههای واقع در مسیر کاروان زائران کربلا در کریدور غرب کشور، به طور فوق العاده تامین می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان باتاکید بر اهمیت سوخت رسانی ویژه به خودروهای حامل زائران حضرت امام حسین (ع) به خبرنگار شانا، گفت: منطقه پخش همدان با استفاده از همه ظرفیتهای خود، جایگاههای مسیر عبور خودروهای زائران را به طور کامل پوشش داده است و تلاش می کند سوخت رسانی به نحوی مطلوب انجام شود.

صادق فریدی، گفت: منطقه پخش همدان به عنوان یکی از اعضای کارگروه زیر ساخت، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین استان همدان، تمهیدات لازم را با هماهنگی ستاد انجام داده است و با تشکیل کارگروههای فرعی نیز مجاری عرضه سوخت (بنزین و نفت گاز)را کنترل و نظارت می کند تا سوخت رسانی به لحاظ کمی و کیفی، بدون مشکل انجام شود.

وی تصریح کرد: جریان سوخت رسانی به جایگاهها و عرضه آن، به وسیله واحدهای فنی و عملیاتی، همچنین روسای نواحی، از مبداء تا مقصد، به طور کامل پایش  می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اظهار کرد: در 10 روز منتهی به اربعین پارسال، 11 میلیون و 600 هزار لیتر نفت گاز و 12 میلیون و یکصد هزار لیتر بنزین عرضه شد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، رشد سه درصدی داشت.

فریدی گفت: براساس مشاهدات و بررسی تراکنشها، امسال نیز برآورد می شود سوختگیری خودروهای سبک و سنگین زائران رشد محسوسی نسبت به پارسال داشته باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، تاکید کرد: سوخت مورد نیاز جایگاههای واقع در مسیر کاروان زائران حضرت سید الشهدا (ع) به نحو ویژه ای تامین  می شود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

کد خبر 250930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =