تاسیسات  به دنبال بازپسگیری صدرجدول

تیم فوتسال تاسیسات دریایی که هفته گذشته به دلیل استراحت صدر جدول را ازدست داد حالا می خواهد با استفاده از امتیاز میزبانی فرش‌آرا را شکست دهد وصدر را پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد. در این هفته تیم تاسیسات دریایی در تهران میزبان فرش‌آرا خواهد بود. شاگردان وحید شمسایی   در حالی به مصاف مشهدی‌ها می‌روند که روحیه بالایی دارند زیرا  تیم تاسیسات در این هفته نامزد کسب عنوان بهترین تیم فوتسال سال آسیا شد و اصغر حسن‌زاده و وحید شمسایی نیز به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدند. البته حضور شمسایی در این بازی در هاله‌ای از ابهام است زیرا او در هفته گذشته مصدوم شد.

 تاسیسسات در صدد است با یک پیروزی خانگی دوباره صدر جدول را پس بگیرد. تاسیسات با 36 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.
تیم فوتسال ملی حفاری اهوازهم در این هفته میهمان تیم یاسین پیشرو قم است . شاگردان حسن زاده برای این که فاصله را با صدر کمتر کنند باید حتما در قم پیروز شوند . البته این دو تیم در جدول همسایه هم هستند و مطمئنا در قم دیداری نزدیک و سخت را به نمایش خواهند گذاشت .
ملی حفاری اهواز با 31 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.


کد خبر 250936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =