تحویل 45 میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه سنندج

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بیش از 45 میلیون لیتر نفت گاز با هدف ذخیره سازی در مخازن به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج تحویل داده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان این که نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مهمترین منابع تامین انرژی استان است، به خبرنگار شانا، گفت: تامین سوخت این بخش همانند دیگر بخشها به عهده این شرکت بوده، به همین دلیل ذخیره سازی مطلوبی در مخازن آن انجام شده است.

فریدون یاسمی درباره آمادگی این شرکت برای مقابله با بحران ناشی از سرمای احتمالی زمستان در منطقه سردسیر کردستان گفت: کارکنان منطقه پخش کردستان به دلیل اقلیم سرد منطقه و به لحاظ مسئولیتی که بر عهده آنهاست در همه زمانها آماده خدمترسانی هستند و زمستان امسال نیز این آمادگی وجود دارد.

وی با تاکید بر این که مشکلی در زمینه تامین سوخت زمستانی در منطقه کردستان نداریم، آماده کردن تاسیسات گازمایع و فروشندگیهای سیار، فعالیت فروشندگیهای شهری نفت سفید و استفاده از نفتکشهای تدارکاتی برای توزیع این فرآورده نفتی را در محلات فاقد گاز طبیعی از جمله اقدامهای این شرکت برای گذر از زمستان امسال اعلام کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از 85 میلیون لیتر نفت سفید برای فروشندگیهای روستایی و شهری استان ارسال شده که 75 مییلون لیتر آن مربوط به مناطق روستایی است.

وی تاکید کرد: تامین سوخت و ذخیره سازی آن در انبارهای منطقه به نحو مطلوبی انجام شده است و با توجه به هماهنگی روسای نواحی و فرمانداران، برای گذر از زمستان مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 250973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =