جوادی: شرکتهای بین المللی برای همکاری در قالب قراردادهای IPC آماده اند

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکتهای بین المللی نفتی برای همکاری با صنعت نفت ایران در قالب قراردادهای جدید نفتی (IPC) آمادگی دارند.

رکن الدین جوادی بعداظهر امروز (شنبه هفتم آذرماه) پس از برگزاری نشستهایی با مدیران ارشد و نمایندگانی از شرکتهای بین المللی نفتی که در حاشیه کنفرانس تهران در سالن اجلاس سران برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شانا، مذاکره انجام شده در این نشستها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شرکتها و دیگر شرکتهای بین المللی فعال در صنعت نفت برای همکاری با ایران در قالب قراردادهای IPC آمادگی پیدا کرده اند.

وی یادآور شد: همکاری در زمینه توسعه میدانها و همچنین طرحهایی مانند راه اندازی واحدهای ال ان جی از موضوعاتی بود که در نشست شرکتهای توتال و پتروناس مورد بررسی قرار گرفت.

جوادی افزود: نمایندگان لوک اویل نیز برای همکاری با شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه میدانها ابراز تمایل کرده اند.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در حاشیه کنفرانس تهران که با هدف معرفی مدل جدید قراردادهای صنعت نفت (IPC) در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با مدیران ارشد و نمایندگانی از شرکتهای توتال فرانسه، لوک اویل روسیه، پتروناس مالزی و سوکار آذربایجان دیدار کرد و زمینه های همکاری با این شرکتها را بررسی شد.

بر پایه این گزارش، مسئولان ارشد شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان (سوکار) امروز دو مرتبه با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مذاکره و گفتگو کرده اند.

کد خبر 250976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =