اختصاص یکهزار میلیارد ریال برای تعمیر تجهیزات اساسی دکلهای ملی حفاری در سال 95

مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران از تخصیص یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر موتورها و ماشینهای اساسی دکلهای حفاری در سال 1395 خبر داد.

به گزارش شانا، عبدالله ویسی آرا با بیان این مطلب گفت: این حجم اعتبار نسبت به رقم تخصیص یافته در سال جاری صددرصد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر کارگاههای شرکت، بخشی از تعمیرات اساسی تجهیزات از جمله موتورها، نیروی محرکه دکل (دراورکس)، گرداننده فوقانی (تاپ درایو) و پمپها از طریق برون سپاری از سوی شرکتها و پیمانکاران داخلی و به طور عمده در استان خوزستان انجام می شود.

ویسی آرا تعمیرات اصلاحی و اتفاقی را از دیگر خدمات این مدیریت برشمرد و اظهار کرد: این بخش با دو هزار نیروی فنی و تخصصی نقش مهمی در روز آمد بودن تجهیزات اساسی حفاری بر عهده دارد.

مدیر نگهداری و تعمیرات ملی حفاری ادامه داد: این مدیریت با توجه به جایگاه ویژه پشتیبانی در  عملیات حفاری و لزوم نگاه تخصصی به این بخش، افزایش عمر مفید تجهیزات، استفاده بهینه، افزایش کارآیی و جلوگیری از وقفه در انجام کار و همچنین کاهش هزینه‌های انتقال کالا، مواد و اعزام گروههای تعمیراتی را در دستور کار خود دارد. 

ویسی آرا همچنین به روند افزایشی شمار دکلهای حفاری و روزآمد شدن تجهیزات اشاره و ضمن تاکید بر لزوم افزایش بیش از پیش کیفیت قطعات تولید داخل، توسعه دانش فنی و نیروی انسانی متخصص را مهم ارزیابی کرد.

مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) زیرمجموعه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری است و شامل واحدهای نگهداری و تعمیرات مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، کالیبراسیون و گرداننده های فوقانی و خدمات پشتیبانی است.

کد خبر 251090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =